Aankomst Dar Es Salaam

29 maart 2019 - Dar es Salaam, Tanzania

Vrijdagmorgen om 7u kwamen we aan op het vliegveld van Dar Es Salaam. We werden opgehaald door een aardige chaffeur, die ons naar het hotel bracht. Het hotel is heel luxe, alles wordt voor ons gedaan.(zie foto van de koffers)😁😁 na wat gegeten en gedronken te hebben zijn we de stad ingegaan. Voor ons was het niet helemaal duidelijk of wij de bezienswaardigheid waren of de stad😉 we werden nagestaart, nageroepen, nagefloten en nog veel meer😛 echt hilarisch!!

In de stad ligt rijkdom en armoede dicht naast elkaar. Nu lekker aan het genieten op ons blakon, vanavond op tijd naar bed, want morgen om 4 uur de wekker en op naar het ziekenhuis💪💪

1. Arianne de Waal:
    29 maart 2019
    spannend allemaal al die nieuwe indrukken. Goede reis morgen !
  2. Rob & Bianca:
    29 maart 2019
    Meiden fijn dat jullie goed zijn aangekomen na een lange reis en heerlijk wat van jullie te horen. Ga genieten en succes voor morgen.
    Groetjes Rob&Bianca
  3. Opa en oma Klok.:
    29 maart 2019
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Voorspoedige reis naar het ziekenhuis.
    Hartelijke groeten, oma en opa Klok
  4. Lysanne:
    29 maart 2019
    Wat fijn dat jullie zijn aangekomen meiden! heel veel succes en geniet er vooral van!!
  5. Carina:
    29 maart 2019
    Hoi, fijn dat jullie er zijn. Maar wat een tijd om op te staan. Ik draai me nog een keertje om. Werkse, zal ietjes later aan je denken 😊
  6. Bonus papa en mama:
    30 maart 2019
    Fijn dat jullie goed aangekomen zij We wensen jullie een fijne tijd. En pasop voor de swartjes🙄
  7. Heleen:
    1 april 2019
    Super! Ik ben benieuwd hoe jullie ervaring is. Heel veel succes hoor, en een hele fijne tijd gewenst ;-) Groetjes de Van Delftjes
  8. Mar:
    2 april 2019
    Klinkt super meiden, nu kan het avontuur echt beginnen!! Succes en we horen graag hoe het verder gaat.... ;-)