Super leuk dat jullie ons gevolgd hebben😊, bij deze de allerlaatste blog

24 juni 2019 - Zanzibar, Tanzania

We zijn vandaag aan het genieten van de laatste dag op zanzibar.
We blikken terug op een geweldige tijd waarin we veel gezien, geleerd en ervaren hebben. Het was niet altijd makkelijk, zowel mentaal als lichamelijk hebben we het best zwaar gehad. Wat was het leuk om jullie reacties te lezen en wat hebben we veel steun gekregen. Helaas krijgen we het laatste filmpje er niet opgezet maar deze krijgen jullie thuis absoluut te zien samen met de verhalen. Er staan wel wat nieuw foto's op.
Dinsdag begin van de middag vertrekken we en we hopen woensdagavond thuis te komen.
En dan hopelijk tot snel!
Veel liefs Petra en Lisette

1. Marianne van Krimpen:
    24 juni 2019
    Heb genoten van jullie verhalen.
    Goede reis terug!!
  2. Jannie Klok:
    24 juni 2019
    Het was super om jullie te volgen!
    Veilige reis terug!
  3. Bonus papa en mama:
    24 juni 2019
    We hebben genoten van jullie uitgebreide verhalen. We vonden het ook fijn dat jullie dat met ons wilden delen zodat we een beeld gekregen hebben zoals het in afrika eraan toe gaat. We wensen jullie een goede en fijne thuisreis. Tot ziens in Holland. Liefs bonus papa en mama.
  4. Carina:
    24 juni 2019
    Ik vond het heel leuk om jullie vergalen te lezen en de foto's te zien. Zo kun je beter meeleven.
    Ik denk dat jullie hier een schat van ervaringen hebben op gedaan, pakt niemand je meer af en gaat heel jullie leven mee.
    Goede reis terug 😊
  5. Tante Joke:
    24 juni 2019
    Ik sluit me daarbij aan, het was altijd heel leuk om te lezen, maar dat het niet altijd even makkelijk was, dat kan ik heel goed begrijpen. Ik ben wel jaloers op dat mooie strand van de foto’s 😊. Nog heel even genieten en dan inpakken en wegwezen 😉, welkom in Nederland! Een veilige, voorspoedige reis toegewenst, en tot spoedig weerzien 🤗
  6. Arianne de Waal:
    24 juni 2019
    Heel leuk om jullie zo te volgen.
    Goede thuisreis. Tot snel !
  7. Ida van Eenennaam:
    Ha meiden,
    Er wacht jullie hier letterlijk een warm welkom (ca. 35 gr.) Maar dat maakt de overgang vast wat makkelijker. We hopen jullie woensdag op te halen van het vliegveld..... daar hebben we veel zin in!! We zien uit naar jullie komst! Uiteindelijk is 3 maanden ook zo weer voorbij. Maar die laatste loodjes wegen nog even zwaar. Goede reis en we hopen uiteraard op een veilige landing in Brussel. Groetjes Ma en de rest van het thuisfront.