Nieuwe familie 😊

30 april 2019 - Nationaal park Mikumi, Tanzania

Lieve volgers,

Wat vinden we het leuk om jullie op de hoogte te houden en te horen dat jullie er zo van genieten om het te lezen.

Bij deze weer een nieuw filmpje over onze belevenissen van het weekend. We hebben een safari gemaakt door het nationaal park in Mikumi en zijn naar de kerk geweest. Hier werden we hartelijk welkom geheten en werden we zelfs gevraagd om naar voren te komen om onszelf voor te stellen. Deze kerk is, in tegenstelling tot de andere kerken waar we geweest zijn, niet rooms-katholiek. De dominee is helemaal weg van ons en noemt ons zijn kinderen, hij is onze vader. En de kerkleden zijn onze broers en zussen vanaf nu. Nou ik kan je wel vertellen we hebben nu een hele grote familie😂haha. Gelukkig zijn hier 2 mensen die goed engels spreken en zij hebben een gedeelte van de dienst voor ons vertaald.

Zondagmiddag kwam er onverwachts bezoek. Er was een groepreis van Avanta aan het kamperen bij Tan-Swiss waar wij vaak gaan zwemmen. Ze kwamen geld pinnen en vroegen of ze een kijkje mochten nemen in het ziekenhuis. En de collega dacht ik breng ze naar die meiden. Hoe gezellig is dat?! Een bakkie gedaan, een rondleiding gegeven en laten zien hoe het hier gaat. 4 van hen werken ook in het ziekenhuis. Ze vonden het onwijs leuk om te zien. En nu weer werken op de verlosafdeling😊😊

1. Rob & Bianca:
    2 mei 2019
    Wat een geweldige ervaringen allemaal. Ik kan me voorstellen dat jullie genieten hoe dubbel t soms ook is. Dikke xxx van ons
  2. Nynke:
    5 mei 2019
    Hi lisette,
    Nu avonddienst met Leen en Esther. Verteld over jullie blog, hoe kunnen zij zich hiervoor aanmelden? Je krijgt van ons de hartelijke groetjes 🤗